Bi in de Brugklas 1-3

4.3
(10)

1. Tim

Diep in gedachten verzonken loopt Tim door de schoolgangen naar de volgende les. Hij is met zijn hoofd helemaal niet helemaal bij de vorige les geweest. Hij heeft de hele tijd zitten dagdromen en ook wel een beetje zitten piekeren. Tijdens de natuurkundeles, waar hij net vandaan komt, gaf de leraar een ontzettend interessante les en liet hij allerlei proefjes zien. Het lukte Tim echter helemaal niet om bij de les te blijven. De leraar had hem twee keer uit zijn dagdromen wakker geroepen en gezegd dat hij moest opletten.

Tim is 13 jaar en zit in de havo-vwo brugklas. Hij heeft grote sprekende, blauwgrijze ogen met lichtblond haar dat in lichte krullen tot net voorbij zijn oren komt. Zijn hele familie is lang, en hij is een van de langste van zijn klas. Hij heeft een beugel gehad, maar die is twee weken geleden verwijderd. Zijn tanden staan nu allemaal netjes recht.

Hij is een rustige en serieuze jongen, die goede cijfers haalt. Bij zijn 2de rapport werd aangegeven dat hij waarschijnlijk naar het vwo kan. Hij heeft niet zoveel met de stoere en drukke jongens en meisjes uit zijn klas, maar hij heeft wel een paar goede vrienden en vriendinnen op school, die net als hij wat serieuzer zijn en goede cijfers halen.

Samen met zijn ouders en Daan en Lotte woont hij in een eengezinswoning. Daan en Lotte zijn een tweeling van 12 jaar. Tim kan goed opschieten met zijn broertje en zusje. Ze hebben bijna nooit ruzie en spelen vaak met elkaar als ze niks te doen hebben. Allemaal hebben ze een eigen kamer. Tim en Daan hebben beiden een eigen kamer op zolder met elk een grote dakkapel. De kamer van Tim is aan de achterkant van het huis en kijkt uit over de weilanden die achter hun huis liggen. Tim is erg blij met deze kamer, want hij geniet altijd van het vrije uitzicht. Met mooi weer kan hij heel ver over de weides uitkijken en in de verte twee kerktorens van dorpjes in buurt zien. In de kamer van Daan kan je helemaal niet ver kijken. Je kijkt zo tegen het huis van de buren. Je kunt bij de buren naar binnen kijken als je bij Daan voor het raam staat. Tim heeft altijd het gevoel, als hij samen met Daan op diens kamer is, dat de overburen hen in de gaten houden vanaf hun zolder. Natuurlijk doen ze dat niet, maar hij vindt het vrije uitzicht op zijn eigen kamer toch een stuk prettiger.

Vorig jaar in groep 8 begon Tim zich bewust te worden dat hij zowel meisjes als jongens leuk vindt. In het begin wist hij niet zo goed wat hij met deze gevoelens aan moest. Steeds als hij kriebels in zijn buik kreeg als hij een leuke jongen zag of als hij weer eens fantaseerde over dat hij een knappe jongen zoende, voelde hij zich gek en raar. “Hij was toch zeker geen homo? Jongens leuk vinden hoort niet en is vies,” dacht hij in het begin. Een tijd lang worstelde hij met deze gevoelens. Hij was helemaal gelukkig als hij weer een meisje leuk vond. “Hij was toch normaal. Hij was gewoon hetero.” Zodra hij weer wat voelde voor een jongen of aan jongens dacht, voelde hij zich weer slecht.

Aan het einde van groep 8 hadden ze van de leraar voor het eerst seksuele voorlichting gehad. Tim wist al een klein beetje over seks, sommige dingen had hij al gelezen op internet of van vrienden gehoord, maar het meeste was toch nieuw voor hem. De leraar stond ook een hele tijd stil bij het onderwerp HoLeBi. Tim had het reuze interessant gevonden. De leraar maakte duidelijk dat er niets mee is als je homo, lesbie of bi bent. Het is geen ziekte, geen afwijking, niks vies, besmettelijk of wat dan ook. Het zijn gewoon gevoelens die bij sommige jongens of meisjes horen. Als je het zelf bent, is er dus niets om je voor te schamen, vervelend te vinden of wat dan ook. Sommige jongens en meisjes die het zijn, merken dit al heel jong. Andere merken het later, maar de meesten het beginnen te merken als ze in de pubertijd komen.

Na deze les in groep 8 wist Tim bijna zeker dat hij bi is. Terugkijkend had hij altijd al meisjes en jongens leuk gevonden. Als klein kind was hij nog niet echt met verliefdheid bezig en al helemaal niet met seks, maar hij had wel vaak dezelfde kriebels voor jongens gehad die hij ook bij meisjes voelde en die hij als verliefdheid beschouwde. Het duurde nog wel een paar maanden voor hij helemaal vrede had met zijn eigen gevoelens en er geen problemen mee had dat hij bi is. Hij kijkt nu, zonder zich onzeker te voelen over zijn gevoelens, naar knappe jongens en fantaseert even vaak over jongens als over meisjes. Hij durft het echter nu nog altijd aan niemand te vertellen. Hij is toch nog wel bang gepest te worden. Toen de leraar tijdens die ene les uit groep 8 had gevraagd of er al jongens en meisjes waren die merkte dat ze homo, lesbie of bi zijn, stak niemand zijn vinger op. Daarom had Tim op dat moment besloten om ook maar niet zijn vinger op te steken. Hij wilde niet de enige zijn.

In de brugklas heeft ook nog geen andere jongen of meisje verteld homo, lesbie of bi te zijn en hij dus ook maar niet. Dat vindt hij soms jammer, want waarom zou je niet een leuke jongen vertellen dat je verliefd op hem bent. Zijn ouders heeft hij het ook nog niet verteld. Hij wist bijna zeker dat ze het helemaal niet erg zouden vinden, ze waren bij hem thuis altijd erg ruimdenkend en open tegen elkaar. Ze zouden hem vast accepteren zoals hij was en evenveel van hem blijven houden. Toch was hij een heel klein beetje bang dat ze het misschien toch raar zouden vinden en boos op hem zouden worden. Die kleine twijfel maakte dat hij het toch nog niet durfde te vertellen.

Het was wel een nadeel van zijn gevoelens, dat hij er niet met iemand over durfde te praten. Tim was echter positief ingesteld en zag voordelen van het bi zijn. Als hij ergens is en er zijn op dat moment geen leuke meisjes om naar te kijken, is er altijd nog wel een leuke jongen om naar te kijken. Of andersom natuurlijk. Je hebt twee keer zoveel keus om op verliefd te worden.

2. De Groepsopdracht

Het grootste en plezierigste voordeel van het bi zijn, had hij vanmorgen nog ervaren. Dat was ook de reden dat hij bijna de hele natuurkundeles had zitten dagdromen en nu nog steeds niet helemaal erbij is met zijn gedachten. Sommige meisjes uit zijn klas zou Tim graag is een keertje in hun blootje willen zien, maar dat zat er helaas niet in. Bij de jongens lag dat anders. Voor de natuurkundeles hadden ze een uur gym gehad en na de gym moesten ze altijd verplicht douchen. Tim genoot altijd van dat moment, heerlijk naar de andere jongens uit zijn klas kijken, terwijl ze bloot in de douche en kleedkamer rond lopen.

Op de basisschool hadden ze nooit hoeven douchen. Hierdoor had hij in die tijd bijna nooit andere jongens bloot gezien. De eerste keer douchen na de gymles op de middelbare school had hij dan ook behoorlijk spannend gevonden. Hij wilde graag de plassers van de jongens uit zijn klas zien. Hij zelf begon net de eerste paar haartjes boven zijn plasser te krijgen en was daarom extra nieuwsgierig of de andere jongens ook al haartjes begonnen te krijgen. Een beetje onwennig begonnen alle jongens uit zijn klas zich uit te kleden. Het was duidelijk dat sommige er helemaal geen moeite mee hadden dat andere hen bloot zagen. Zij deden snel hun boxer uit en liepen met de handdoek over hun schouder naar de douche.

Anderen hadden er meer moeite mee en probeerden zo lang mogelijk te wachten met het uittrekken van hun boxer en hielden daarna hun handdoek voor hun plasser, terwijl ze naar de doucheruimte liepen. In de doucheruimte moesten die jongens toch hun handdoek ophangen. Tim zag nu alle jongens uit zijn klas in hun blootje. Hij vond het geweldig om naar de plassers en billen van de andere jongens te kunnen kijken. Hij was wel bang geweest dat hij een erectie zou krijgen, omdat al die blote jongens hem opwonden. Dat was gelukkig niet gebeurd. Zonder dat het de jongens was opgevallen, had hij bij de andere jongens uit zijn klas één voor één hun plasser goed bekeken. Die eerste keer had iets meer dan de helft van de jongens ook al haartjes. De meeste een paar haartjes net als hij zelf of al een nog klein maar duidelijk bosje boven de plasser. Twee jongens hadden al behoorlijk wat meer dan de rest. Bij de meeste jongens zonder haar was de plasser wel al duidelijk groter aan het worden, maar er waren ook drie jongens die nog een heel kleintje hadden. Niemand uit de klas deed moeilijk over of de andere al haartjes of niet hadden en of dat ze een hele grote of kleine hadden en dus werd gelukkig niemand geplaagd met hoe zijn plasser er uitzag.

Hierdoor gingen de jongens die het de eerste keer vervelend vonden zich helemaal uit te kleden, zich al snel meer op hun gemak voelen. Dit zorgde er voor dat nu iedereen bij het douchen gewoon open en bloot rondliep. Ze waren het inmiddels wel gewend elkaar bloot te zien. Tim genoot hier altijd van omdat hij hierdoor alles goed kon zien.

Vanmorgen na de gym had Tim onder de douche weer uitgebreid naar alle jongens staan kijken. Het is nu al halverwege het schooljaar en de ontwikkeling bij de andere jongens heeft niet stilgestaan sinds die eerste keer douchen na de gym. Inmiddels hebben de meeste jongens nu wel schaamhaartjes. Alleen de drie jongens die in het begin nog een heel kleine plasser hadden, hebben nog steeds geen haartjes, maar bij twee is hun plasser wel al een heel stuk groter geworden.

Meestal zakte zijn gedachtes aan de andere jongens snel weer weg, als hij naar de volgende les liep. Nu waren de gedachtes de hele natuurkundeles door zijn hoofd blijven spoken en piekerde hij een beetje over de gevoelens die hij op dit moment heeft. Niet dat hij die gevoelens vervelend vindt, maar wat moet hij er precies mee. Ze waren zo dubbel. Hij was al een tijdje verliefd op Kim, een knap meisje dat bij hem in de klas zit. Daarnet had hij bij het douchen een hele tijd naar Bas staan kijken. Hij vond Bas al een tijdje leuker dan een gewone vriend. Zonet onder de douche besefte hij dat hij echt verliefd is op Bas. Hij is tegelijk verliefd op een jongen en een meisje. Hij is al eerder verliefd geweest op een paar meisjes en jongens, maar nooit te gelijkertijd.

Kim en Bas zijn van al sinds de eerste dag in de brugklas een goede vriendin en vriend van Tim. Ze hadden elkaar nog nooit eerder gezien, maar het klikte gelijk. Samen vormen ze, met Jasper, Max, Sara, Anna en Maartje, een hechte vriendengroep die met de pauzes altijd bij elkaar zitten en geregeld na school leuke dingen met elkaar doen.

Het probleem waar Tim nu over loopt te piekeren: “Hij is echt op beide verliefd, Kim en Bas! Wat moet hij als hij met Kim verkering krijgt en Bas blijk homo of bi te zijn? Wil hij dan met beide verkering? Moet hij dan aan Kim vertellen dat hij bi is? Hoe zou Kim dan reageren? Zou hij met beide verkering kunnen hebben? Of zou het dan met Bas stiekem verkering moeten hebben?” Vragen waar Tim voor het eerst over nadenkt en nu zo snel geen antwoord op weet voor zichzelf. Bij het geschiedenislokaal aangekomen schut Tim een keertje krachtig met zijn hoofd om de gedachte als het waren weg te schudden. “Ik moet daar maar is een andere keer over nadenken. Niet nu tijdens de lessen.”

In het geschiedenislokaal gaat hij op zijn vaste plek halverwege de klas naast het raam zitten. Bas die altijd naast hem zit met geschiedenis komt een minuutje later naast hem zitten. Hij stoot Tim aan en zegt:
“Waar was jij met je gedachten bij natuurkunde? Je vindt het altijd zo leuk, maar nu lette je totaal niet op. Het waren nog wel van die leuke proefjes.” Tim wil helemaal geen antwoord geven op deze vraag. Gelukkig wordt hij gered door de lerares die vraagt of iedereen stil kan worden en opletten. Vorige week waren ze, als introductie van het hoofdstuk “Tweede Wereldoorlog”, met alle brugklassen naar het Anna Frankhuis geweest. De lerares had toen al aangekondigd dat ze in groepjes een projectopdracht zouden krijgen.

De lerares vertelt uitgebreid over wat de projectopdracht inhoudt en wat ze allemaal precies moeten doen. In het kort komt het er op neer dat elk groepje een eigen onderwerp krijgt om zich in te verdiepen. Voorbeelden van onderwerpen waren: ‘De eerste 5 dagen van de oorlog in Nederland’, ‘De slag bij Arnhem’ etc. Elk groepje moet over zijn eigen onderwerk alles uitzoeken en daarover een verslag schrijven. Vervolgens moeten ze per projectgroepje hun resultaten presenteren aan de andere projectgroepjes. Alle groepjes krijgen de verslagen van elkaar en moeten deze leren. Van alle verslagen samen maakt de lerares een overhoring om te toetsen of iedereen alle kennis heeft opgedaan.
Ze hebben nog nooit een project als deze gedaan. Meestal kregen ze kleine opdrachtjes die ze tijdens de les of in tussen uren met zijn tweeën moesten doen. Dit moest met zijn vieren en zou veel meer tijd kosten. Waarschijnlijk moesten ze na school ook een paar keer bij een van hun thuis er aan werken, had de lerares verteld.

Tim ziet deze opdracht wel zitten. Hij houdt er van dingen zelf uit te zoeken en daar verslagen over te schrijven en de Tweede Wereldoorlog vindt hij erg interessant. Wel heeft hij gelijk al een heel grote voorkeur bij wie hij in het groepje wil. Hij wil wel met drie anderen die ook serieus hun werk doen en niet maar wat aan rommelde. Het liefst zou hij bij drie anderen van zijn vriendengroep komen. Het liefst dan in ieder geval Kim en Bas. Hopelijk mogen ze zelf groepjes maken, want dan komt het zeker goed.

Na heel de uitleg zegt de lerares dat ze zelf een indeling heeft gemaakt voor de verschillende groepjes. De moed zinkt Tim een beetje in de schoenen, er zit nu vast eentje in het groepje die niet serieus zou werken. Terwijl de lerares de vier namen van het eerste groepje voorleest, krijgt Tim weer wat hoop. Twee jongens en één meisje waar hij zeker niet mee in een groepje wil, zitten in dit groepje, dat scheelt al een hele hoop. De lerares begint met de namen van het twee groepje voor te lezen: “Tim”. Vol spanning luistert hij wie er nog meer in zijn groepje zitten. “Bas, Maartje en Kim”. Inwendig juicht Tim bij het horen van de namen. Hij zit in het groepje waar hij het liefste mee het project zou willen doen. Bij het verder oplezen van de namen let Tim helemaal niet meer op. Bas en hij hadden elkaar al blij aangekeken en nu probeert hij de blikken van Kim en Maartje te vangen. Die laten met een grote glimlach weten dat ze ook blij zijn bij elkaar in het groepje te zitten.

De rest van de les krijgen ze de tijd om in de projectgroepjes te overleggen hoe ze het project willen gaan uitvoeren en wat de rolverdeling wordt. Tim, Bas, Maartje en Kim zijn goede vrienden en denken over veel dingen hetzelfde. Ze zijn er al heel snel uit hoe ze het willen gaan aanpakken en maken een planning. Ieder van hen zal zelf een deel van de informatie die ze nodig hebben zoeken en dan kunnen ze in tussenuren en een paar keer bij iemand thuis hoofdstukken voor het verslag gaan schrijven. Daarna moeten ze nog zorgen dat de lay-out helemaal netjes is en een presentatie voorbereiden. Ze denken dat ze ongeveer 4 tot 6 keer bij elkaar thuis moeten komen om alles af te krijgen. Ze spreken af om steeds bij iemand anders thuis te werken, zodat steeds anderen verder moeten fietsen om thuis te komen.

Als de bel gaat is Tim zijn gepieker van tijdens de natuurkundeles helemaal vergeten. Hij is nu in zijn hoofd vol bezig met het project. De rest van de schooldag gaat vrij vlot en zonder bijzonderheden voorbij. De hele vriendengroep moet ongeveer dezelfde kant op fietsen naar huis en dus stappen ze na de laatste les met zijn achten op de fiets richting huis. Ze praten voornamelijk na over het project van geschiedenis. Jasper, Max, Sara en Anna zitten bij elkaar in de groep en zijn ontzettend blij dat ze bij elkaar zitten. Na 10 minuten fietsen moeten Max en Jasper als eersten een andere kant op en zwaaien de groep gedag. Na 5 minuten is het de beurt aan Tim om gedag te zeggen en rechtsaf te slaan, terwijl de anderen rechtdoor blijven fietsen. In gedachten verzonken fiets hij verder. Langzaam begint hij weer aan zijn verliefdheid voor Kim en Bas te denken. “Hoe dat gaat als ik verkering krijgen met Kim, komt later wel”, denkt hij bij zichzelf, “Ik moet er gewoon van gaan genieten dat ik hen beide leuk vind.” Hij vindt het ook leuk dat hij nu is bij Kim thuis gaat komen, hij is erg benieuwd hoe haar kamer er uitziet. Bij Bas is hij al een paar keer thuis geweest. Gewoon voor de gezelligheid om na school samen wat leuks te gaan doen. Na 5 minuten in gedachten verzonken, komt hij thuis.

3. Tim verwent zich zelf

Via de poort fiets hij naar achtertuin en zet zijn fiets in de schuur. Als hij richting het huis loopt valt het hem op dat de achterdeur dicht is, terwijl er het best mooi weer is. Hij voelt aan de deur, die blijkt op slot te zitten. Even zoekt hij in zijn schooltas zijn sleutelbos en haalt de deur van het slot. Bij het binnenstappen kijkt hij gelijk naar de eetkamertafel. Zijn moeder legt daar meestal een briefje neer met daarop waar ze naar toe is. Er ligt inderdaad een briefje en hij loopt er naar toe om het te lezen. “Ik ben samen met Daan en Lotte naar Oma. We zijn denk ik rond 17:00 uur weer terug. Xxx Mama”, staat er op het briefje. “Natuurlijk het is woensdagmiddag.”, denkt Tim bij zichzelf, “Ze is wat leuks doen met Daan en Lotte.” Daan en Lotte zitten in groep 8 en zijn dus nog elke woensdag middag vrij. “Mooi, kan ik lekker op de bank hangen en tv kijken, zonder gezeur.” Snel loopt hij door naar de gang en hangt zijn jas op de kapstok. Met zijn schooltas over zijn schouder rent hij met twee treden tegelijk de trappen op naar zolder.

In zijn kamer aangekomen, gooit hij zijn schooltas in een hoek. Snel trekt hij zijn broek uit, gooit deze op een stoel en trekt ook zijn overhemd en T-shirt uit. Thuis heeft hij meestal een joggingbroek en T-shirt met sweater aan. Dat vindt hij het fijnste zitten en thuis hoeft hij toch niet zo netjes gekleed te zijn. Als hij zijn joggingbroek wil pakken ziet hij hem nergens liggen en ook zijn sweater ziet hij zo snel niet. Even staat hij besluiteloos in zijn kamer rond te kijken. Dan besluit hij eerst maar naar de wc te gaan, hij moet behoorlijk nodig plassen. Hij zoekt zo wel verder. Snel rent hij in alleen zijn boxer de trap af naar de 1ste verdieping en schiet de badkamer in. Op moment dat hij zijn plasser uit zijn boxer haalt, stroomt het plas er al uit. Hij heeft nog net de tijd om goed op de pot te kunnen richten. Het voelt gewoon als een verlichting als hij klaar is. Wat moest hij nodig plassen zeg. Als er niks meer uitkomt schut hij zijn plasser even om de laatste druppels er af te krijgen en stopt hem weer terug in zijn boxer.

Tim wil snel zijn joggingbroek en sweater vinden en beneden voor de tv gaan liggen. Maar op het moment dat hij zich omdraait en naar de badkamerdeur loopt, ziet hij zich zelf in de badkamerspiegel. Gelijk blijft hij staan. Het is een grote spiegel die van de grond tot bijna aan het plafond loopt. Tim kan zichzelf er helemaal in zien. Het is al een tijdje geleden dat hij zichzelf goed in de spiegel bekeken heeft en neemt er nu hij rustig de tijd voor. Wat hij ziet bevalt hem wel. Hij is behoorlijk sportief. Hij traint 1 x per week en heeft meestal ook 1 wedstrijd met volleybal. Daarnaast fietst hij veel en loopt hij één of twee keer per week met zijn broertje Daan een stuk hard. In het park bij hun thuis achter ligt een Trimparcours, waar ze samen trainen. Trots kijkt hij naar zijn lichaam. Hij is zeker geen bodybuilder, maar toch kan je zijn spieren overal goed zien. Voor de grap balt hij zijn armen en ziet de spierballen opbollen. Hij tilt zijn armen iets verder omhoog en kijkt naar zijn oksel. Vanmorgen onder de douche op school had hij gezien dat een jongen uit zijn klas okselharen begon te krijgen. Nee, er is bij hem nog geen enkel haartje te zien. Op zijn borst groeit zo te zien ook nog geen haar. Dan zakt zijn blik nog iets lager. Zijn buik heeft geen six-pack, maar is wel strak afgetraind.

Langzaam laat hij zijn blik verder zakken en kijkt naar zijn strak zittende knalrode boxer. De bobbel in zijn boxer is de laatste anderhalf jaar behoorlijk groter geworden en hij kan alles goed zien zitten onder de strakke stof. Even staat hij zo te kijken naar de bobbel, maar dan wil hij zijn plasser bloot kunnen bekijken in de spiegel. Zijn duimen haakt hij achter de bovenrand van zijn boxer en trekt deze in een soepele beweging naar beneden. Als de boxer op zijn voeten ligt, stapt hij er uit en schopt de boxer aan de kant. Hij richt zich weer helemaal op en kijk in de spiegel naar zijn plasser. Die hangt slapjes over zijn balzak te bungelen. De voorhuid is een klein stukje naar achter geschoven, zodat hij het topje van zijn eikel en plasgaatje kan zien. Het is vrij warm in huis, daardoor hangen zijn ballen in een slappe balzak te bungel onder zijn plasser. Hierdoor zijn ze goed te zien. Net als zijn plasser zijn de ballen de laatste tijd een behoorlijk stuk groter geworden en zijn nu duidelijk zichtbaar in zijn balzak. Boven zijn plasser staat een mooi klein bosje schaamhaartjes. Op zijn plasser zelf en balzak groeide nog geen haartjes.

Het schaamhaar boven zijn plasser dat steeds meer wordt en zijn plasser en ballen die al behoorlijk groot geworden zijn, geven Tim een goed gevoel. “Ik ben een echte man aan het worden,” denkt hij trots bij zichzelf, “Mijn plasser is best groot al. Ik heb volgens mij een van de langste van de klas.” Hij moet gelijk weer denken aan zijn klasgenootjes die hij vanmorgen weer uitgebreid had staan bekijken. Een paar jongens hebben een erg mooi lichaam dat ongeveer zo gespierd is als het zijne. Twee jongens zijn behoorlijk dik en Tim vindt hen er echt lelijk uitzien. Eentje van hen heeft ook nog geen schaamhaartjes en een heel kleine plasser, die door zijn buik bijna niet te zien is. Tim had maar heel even naar hem gekeken, totaal niet aantrekkelijk. Naast het lichaam had Tim uitgebreid naar de plassers van de andere jongens staan kijken. Hij had de lengtes van de meeste jongens met elkaar en die van hem vergeleken. De meeste plassers waren ongeveer even lang. Slecht drie andere jongens leken een langere plasser dan hem te hebben. Deze drie jongens hadden ook al aardig wat meer schaamhaartjes dan de rest. Tim had gezien dat hij ongeveer even veel schaamhaartjes heeft als de meeste van de jongens.

De gedachten aan de jongens uit zijn klas laten zijn plasser niet onberoerd. In de spiegel ziet Tim hoe zijn plasser wat harder is geworden en half overeind staat. Zijn gedachten gaan nu naar Bas. Die had hij vanmorgen het langste bekeken. Bas is ongeveer even lang als Tim en zijn lichaam is net zo getraind als dat van Tim. Bas heeft lang donkerblond haar tot voorbij zijn oren en mooie groene ogen. De plasser van Bas is net iets kleiner dan die van Tim, maar het scheelde niet veel en de billen van Bas waren mooi vol en stevig. Tim had vanmorgen moeite om niet te lang en opvallend te blijven kijken naar Bas. Hij vindt alles aan Bas ontzettend aantrekkelijk en zou heel graag is aan diens plasser en billen willen voelen. Deze gedachten aan Bas, zorgt er voor dat zijn plasser zich inmiddels in volle lengte heeft op gericht. Tim had de lengte van zijn stijve plasser pas opgemeten en kijkt nu met een trots opgewonden gevoel naar de 12,5 cm die fier voor zijn buik recht op staat. De opwinding is nu zo groot dat hij grote zin krijg om zich af te trekken.

Eind groep 8 was Tim begonnen met zichzelf af te trekken. De eerste paar keer dat hij het geprobeerd had, was hij niet klaargekomen. Hij was een beetje gaan trekken aan zijn plasser zonder echt aan een leuke jongen of meisje te denken. Hierdoor raakte hij niet heel erg opgewonden en ook stopte hij veel te vroeg omdat hij een lamme arm kreeg. Toen hij is tijdens het trekken dacht aan hoe het zou zijn om met een andere jongen samen te trekken, merkte hij gelijk dat het trekken veel fijner aanvoelde en bleef hij ondanks zijn lamme arm doorgaan. Hij kreeg een steeds intenser gevoel en uiteindelijk kwam dat tot een hoogtepunt. Zijn spieren hadden zich gespannen en er spoten twee druppels sperma uit zijn eikel op zijn buik. Sindsdien kan Tim geen genoeg meer krijgen van het aftrekken, als het kan trekt hij elke dag wel een keertje.

Tim was het toen hij zojuist naar de wc gelopen was, niet van plan geweest om zich af te gaan trekken. Meestal doet hij dat als hij rustig ’s avond in zijn bed ligt, voor het slapen gaan. Nu is hij zo opgewonden geworden door het kijken naar zijn eigen lichaam en daarna de gedachten aan de lichamen van zijn klasgenootjes en speciaal die van Bas, dat aftrekken de enige oplossing lijkt voor dit moment. Maar niet hier in de badkamer, waar hij nergens comfortabel kan zitten of liggen. Snel pakt hij zijn boxer van de grond en loopt bloot met zijn plasser nog steeds stijf snel de trap op naar zijn kamer. Tim weet dat niemand hem kan zien door het raam in het dakkapel, als hij maar op voldoende afstand van het raam blijft. Hij loopt bloot zijn kamer in en houdt voldoende afstand tot het raam.

Met een plof laat hij zich op bed vallen en pak gelijk zijn stijve plasser beet met zijn rechterhand. De eikel is al bijna helemaal ontbloot. Tim schuift de voorhuid langzaam verder naar achter zodat de eikel helemaal bloot komt te liggen. Hij ziet de eerste paar druppeltjes voorvocht uit het plasgaatje komen en smeert deze met zijn vingertoppen van zijn linkerhand verder uit over zijn eikel. Langzaam laat hij zijn rechterhand omhoog glijden en rolt zijn voorhuid weer over zijn eikel. Steeds iets sneller gaat hij met zijn hand op en neer.

Ondertussen fantaseert hij dat Bas en hij bloot op zijn bed liggen en aan het zoenen zijn. Eerst voorzichtig alleen de lippen op elkaar, maar daarna ook met de tong. Tegelijkertijd strelen ze elkaar over de rug en door het haar. Na een minuut daarover gefantaseerd te hebben, probeert hij zich voor te stellen hoe het zou zijn om Bas af te trekken. In gedachte fantaseert hij dat hij niet zijn eigen plasser vasthoudt, maar die van Bas. Het lijkt hem zo fijn om de plasser van Bas eens te voelen en af te trekken. Hij wil graag zijn vriendje zien genieten, terwijl hij hem aftrekt.

Soms fantaseert hij ook wel is dat hij Bas pijpt, maar hij weet niet of hij dat in het echt wel zou durven doen. Het lijkt hem een heel fijn gevoel, als Bas hem zou pijpen, maar het lijkt hem heel gek om de plasser van Bas in zijn mond te nemen. Nu houdt hij het er maar bij dat hij twee kleine kusjes op de eikel van Bas geeft en hem daarna klaar trekt. De fijnste fantasie gaat nu komen. Tim merkt duidelijk dat hij steeds opgewonden wordt en dat het niet lang meer gaat duren voor hij klaarkomt. Hij fantaseert nu dat, het niet zijn eigen hand is die hem aan het aftrekken is, maar dat Bas hem heerlijk aan het aftrekken is en onder tussen kleine kusjes op de lippen geeft. Steeds sneller gaat met zijn hand op en neer en hij gaat steeds sneller ademhalen. Het fijne gevoel begint zich vanaf zijn plasser door zijn hele lichaam te verspreiden. Even schrokt hij met zijn lichaam, dan spannen al zijn spieren zich aan. Tim is bijna niet meer in staat verder te trekken, maar hij weet dat hij nog twee of drie keer op en neer moet met zijn hand om heerlijk te kunnen klaarkomen. Snel doet hij zijn hand op en neer en bij de tweede keer omhoog spuit de eerste straal sperma uit zijn eikel en belandt op zijn buik. Hij haalt nog een keer zijn hand naar beneden en nog drie kleinere stralen sperma komen op zijn borst terecht. Tim is heerlijk klaar gekomen en is niet meer in staat om zijn hand nog op en neer te doen. Zijn hele lichaam ontspant en zijn plasser begint al langzaam wat slapper te worden.

Nahijgend ligt hij naar het schuine dak boven zijn bed te kijken. Wat is hij heerlijk klaargekomen, zo intens komt hij niet altijd klaar. Een paar minuutjes ligt hij bij te komen en geniet nog even van de gedachten over Bas zijn mooie lichaam. Dan kijkt hij naar zijn buik. Er liggen één grote en drie kleine druppels sperma op. De eerste en grootste druppel, ligt ver voorbij zijn navel. De drie kleintjes liggen vlak bij elkaar rond zijn navel. Meestal pakt hij een zakdoekje of een vieze boxer om het sperma weg te vegen. Maar nu veegt hij met zijn wijsvinger de grootste druppel van zijn buik.

Tijdens het trekken had hij even getwijfeld of hij in fantasie Bas ging pijpen. Het lijkt hem beetje gek een plasser van een ander in zijn mond te nemen, maar hij is ook beetje bang sperma in zijn mond te krijgen. Hij heeft geen idee hoe het smaakt en is bang dat het heel vies zal zijn om in zijn mond te krijgen.
Voorzichtig zodat de druppel sperma er niet afvalt, houdt hij zijn vinger vlak voor zijn gezicht. Rustig bestudeert hij het witte goedje. Het ziet er eigenlijk helemaal niet zo vies uit. Langzaam beweegt hij zijn vinger naar zijn neus en ruikt er aan. Het stinkt ook niet. Het ruikt niet echt heel erg en wat hij ruikt, ruikt eigenlijk wel lekker. Dan bekijkt hij het nog eens goed. “Durf ik het te proeven?”, denkt hij bij zich zelf. “Ik ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig hoe het proeft. Als zoveel andere meisjes en jongens pijpen, kan het toch niet vies zijn. Het is mijn eigen sperma, laat ik het gewoon is proberen. Ik kan het altijd uitspugen als ik het vies vind.”

Voorzichtig steekt hij zijn tong uit en neemt een heel klein likje van de druppel op zijn vinger. Hij proeft er niet echt wat van en likt alles van zijn vinger om het goed te kunnen proeven. Het heeft niet echt een smaak vindt hij. Het is zeker niet vies, maar het is ook geen hele lekker smaak. Het smaakt eigenlijk bijna naar niks. Maar het voelt wel heel spannend om zijn sperma in zijn mond te hebben en het voelde ook nog is fijn aan op zijn tong. Snel haalt hij met zijn vinger de andere drie druppels van zijn buik en likt deze van zijn vinger. Met zijn tong speelt hij even met het sperma in zijn mond en slikt het daarna zonder er bij na te denken door. Heel even schrikt hij ervan dat hij het doorslikt, dat was niet zijn bedoeling geweest. Daarna denkt hij bij zichzelf. “Ach, wat maakt het uit, ik had het toch al in mijn mond. Nu is het gelijk opgeruimd en hoef ik geen zakdoekje te zoeken. Misschien ga ik het wel vaker oplikken, dan heb ik ook geen kleverig doekje of boxer erna. Het was helemaal niet vies, als Bas zijn plasser eerst goed wast, zodat hij goed schoon is, wil ik zeker wel is proberen hoe het is om hem te pijpen.” Nog even ligt hij op bed te denken over hoe het zal zijn Bas te pijpen, maar raakt niet meer opgewonden.

Tenslotte staat hij op, trekt zijn boxer aan en gaat op zoek naar zijn joggingbroek en sweater. Na even zoeken vindt hij ze in de kast. Ze moeder heeft ze gewassen en netjes in de kast gelegd. Hij trekt beide aan en gaat naar beneden. Beneden pakt hij een groot glas Taksi in de keuken, zet de tv aan en ploft op de bank neer. Rond vijven komt zijn moeder met Daan en Lotte thuis en niet veel later ook zijn vader.

Wat vond je van dit verhaal?

Laat een beoordeling achter!

Gemiddelde beoordeling 4.3 / 5. Aantal stemmen: 10

Nog geen beoordeling. Geef als eerste een waardering!

Jammer dat je dit een slecht verhaal vond!

Help ons verbeteren!

Wat vond je er slecht aan?